nedeľa 22. marca 2015

Ďeň lásky

Ahoj :)

Dnes to bude druhý diel zo špeciálnej Valentínskej série.
Dnes som si pre Vás pripravila nejaké veci na oblečenie.

Ako prvú tu mám čevenú blúzku.Hodí sa keď idete na večeru so svojim partnerom alebo manželom.Je nádherne červená čo sa na valentín hodí.


Ako ďalšie tu mám nádherné šaty ktoré sa veľmi na toto ročné obdobie nehodia.Ale to nevadí chcela som vám dať nejaký nápad.Hodia  sa na  romantickú večeru.Sú jemno ružové s rôznymi trblietkami a gorálikmi ktoré sa tam veľmi hodia.Myslím si že by neboli zlé ani na nejakú valentínsku párty alebo posedenie s kamarátmi.

Ako predposledný tu mám lososový sveter.Hodí sa s nejakými legínami.Nádherne ladia so všetkými všetkými farbamy takže nie je problém zladiť ho so všetkými farbami.


Ako poslednú vec tu mám ružový sveter.Môžete ho použiť ako doplnok nejakého pekného trička a nohavíc.

To by bolo na dnes všetko :) Ešte by som sa Vám chcela ospravedlniť že táto séria vyšla tak neskoro len som nemala veľmi čas.
To Pravé DNA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára