pondelok 2. februára 2015

EShopy - newdress , born pretty store - recenzia

Ahoj :)

V tomto príspevku vám poviem  viac o eshopoch newdress a born pretty.
Začneme born pretty  :
- ich personál je veľmi ochotný
- keď niečo nebudete vedieť kľudne im napíšte a oni vám odpovedia do 24 hodín. 
- nemajú tam drahé veci ale naopak za priateľnú cenu
- tento eshop mi vyhovuje a som s ním veľmi spokojná
- a poštovné je zadarmo
A teraz newdress:
- tiež je tam veľmi ochotný personál
- odpovedia do 1. Dňa
- som s ním tiež spokojná
- majú tam super veci za ešte lepšiu cenu
-.veľa vecí je podobných dresslinku
- ale zasa majú tam veľa iných vecí čo ostatné eshopy nemajú. 
-tie dva eshopy vrelo doporúčam
To Pravé DNA

1 komentár:

  1. Musím sa priznať, ani jeden nepoznám no na bornpretty som sa práve pozrela a našla som tam vecičky čo ma moc moc zaujali :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť