utorok 3. februára 2015

Deň lásky

Ahoj :)

Dnes to bude prvý diel zo špeciálnej Valentínskej série.
Pripravila som si pre Vás 4 laky,3 nálepky na nechty, jedno eos a štetček na pekné vzory.


Ako prvý tu mám  červený lak od oriflamu v odtieni 20787.1.Je nádherne bordový.Vydrží tak cca.3-4 dni.
Duhý lak je od essence v odtieni 11 SO GLAMOUROUS.Je nádherne červený.Vydrží okolo tých 5 dní.
 Tretí lak je tiež od essence v odtieni 18 that's my pop cake!Je to priesvitný lak s červenými trblietkami.Vydrží okolo 2 dní.
Posledný lak tu mám od maybelline v odtieni 06 bubblicious.Je to skôr taká cukrová čevná,alebo červená do ružovkasta.Vydrží okolo 3 dní.
Presúvame sa na nálepky.Všetky sú od jednej značky nail jewels.

Prvé tu mám krištálikový krížik so srdiečkom.Vydržia Vám podľa toho ako si ich urobíte.
Druhé tu mám kvietočky so srdiečkami.Sú veľmi pekné.Vydržia Vám podľa toho ako si ich urobíte.
Posledné tu mám dve zelené srdiečka.Sú pekné.Zase Vám vydržia poďla toho ako si ich urobíte.
Potom tu mám eos.Je v príchuti rasberry- malina.je v  červenom obale a výborne slúži najmä v zime.Odporúčam ho som s ním veľmi spokojná.
A posledný tu mám štetec na robenie všeliakých pekných vzorov po nechtoch.Je od Avonu.Môžete si s ním urobiť všeliaké bodky a aj nakresliť neaké pekné ornamentíky.Ak nič také nemáte tak ho odporúčam kúpiť si ho.Je to dobrá vec.




Na dnes je to už všetko :) Určite očakávajte ďalšie články a Valentínske DIY. 
To Pravé DNA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára